sobota, 10 stycznia 2015

Mix roku 2014

Hej dziewczyny :) 
Przygotowałam na dzisiaj mały mix najlepszych według mnie kosmetyków 2014 roku. 


1. Jako pierwsze pokaże wam, moim zdaniem najlepszy spray utrwalający włosy! 
Loreal Paris studio line. Wykorzystuje go przed każdym wyjściem! Chroni włosy przed wilgocią, dodaje im blasku. Jest supermocny. Osobiście używam go w 6 stopniu. Dostępny jest do stopnia 10. Nie niszczy włókna włosa. Co jak dla mnie jest bardzo ważne i przede wszystkim Nie wysusza. Włosy są zdrowe i błyszczące. Przy tym ma przyjemny, delikatny zapach :) 

Cena: ok 15,99zł/ 250ml


2. Kolejnym produktem jest Płyn do stylizacji włosów firmy Marion
Kiedy jeszcze nie wpadłam na spray utrwalający włosy, który przedstawiłam powyżej to wręcz uwieeeelbialam i uwielbiam nadal ten płyn. Juz sam zapach zachęca. Starcza na bardzo długo. Kilka psiknięc a nadają objętości i sprawiają ze faktycznie włosy sa uniesione od nasady. Na moich przesuszonych i ciężkich włosach sprawdza sie idealnie! 

Cena: TYLKO 7/8zł / 150ml !!!





3. Kolejnym kosmetykiem jest Kolagenowa maseczka żelowa do twarzy z Bieladny ! Odkrycie roku! Przeznaczony dla osób powyżej 25 roku życia. Osobiście stosuje mając 17 lat i nie widze żadnych komplikacji :) zawiera kolagen morski dzięki czemu tak silnie nawilża i regeneruje. Algi maja w sobie wiele witamin B,C,D,E. Witamina E głownie zapobiega szybkiemu starzeniu sie skory !!
Cena jest wysoka ale warta zakupu!! Zauważyłam, ze większość produktów z Bielendy to mistrzostwo! Do tej pory nie mam zastrzeżeń do żadnego ze wszystkich które używam, używałam do tej pory

Cena: 42zł / 175ml






3 komentarze:

  1. Niestety nic nie uzywalam ale z checia bym przetestowala ten lakier do wlosow bo moje sie strasznie pusza :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.kamiibeautybox.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje rownież, puszą i elektryzują ale polecam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ciekawi ten lakier na 1 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń