sobota, 10 stycznia 2015

O mnie

Cześć, nazywam sie Patrycja. Jestem uczennicą liceum. Swoją przyszłość wiąże z kosmetologią. Uwielbiam testować nowe kosmetyki!! Moja najwieksza słabością są tusze do rzęs, lakiery do paznokci oraz podkłady do twarzy :) moja cera jest tłusta i bardzo wrazliwa. Mam częste problemy z wieloma krostkami które pojawiają mi sie na twarzy. Stosuje wiele produktów do mycia i pielęgnowania twarzy.

Uwielbiam eksperymentować z makijażem, wspaniałe jest to, ze to wlasnie makijaż pozwala nam uwydatnić nasze mocne strony np kości policzkowe. Lub podkreslenie koloru lub wielkości naszych oczu :) 

Ten blog powstał głownie z pasji i chęci podzielenia sie swoimi opiniami z innymi. Cieszę sie z każdego śladu waszej obecności tutaj, dziękuje :) jeżeli macie propozycje lub nie zgadza sie z jakaś informacja, piszcie :) 

Do usłyszenia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz